logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۳
[ شناسه خبر : ۴۰۶۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه استان زنجان مطرح کرد:

آموزش پیشگیری از سرطان به ۵۰ هزار نفر

آموزش-پیشگیری-از-سرطان-به-۵۰-هزار-نفر
بنیانگذار و مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه استان زنجان گفت: تأمین هزینه دارو و درمان در مهرانه رایگان بوده و هیچ مبلغی از بیماران اخذ نمی‌شود. طی گذشت ۱۰ سال نیز، ۵۰ هزار بانو آموزش پیشگیری از سرطان را گذراندند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ اصغر وثوق صبح امروز در اولین کنگره بین‌المللی پیشگیری از سرطان در دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه برای شکستن سد سنگی سرطان انجمن خیریه مهرانه سه شاخصه مهم دارد، گفت: اولین نکته تکیه بر باورهای اعتقادی موتور محرکه این خیریه است و تمامی موفقیت‌ها بر این اصل است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: دومین مورد جلب اعتماد مردم است و در آخر تلاشمان بر این بود که از سنت‌گرایی پرهیز کرده و از مسیر علمی مهرانه را به بهترین نحو مدیریت کنیم.

بنیانگذار و مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه استان زنجان با اشاره به اینکه علمی بودن عملکرد مهرانه تأیید کسانی بوده که در دنیای اول برترین هستند، عنوان کرد: حضور اساتید دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه زنجان بسیار قابل افتخار و تحسین است و در تمامی دنیا معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: حضور یک میلیون و ۱۰۰ هزار نیروی انسانی در یک استان و ۲۵۰ هزار نفر خیر و نیکوکار از افتخارات این مجموعه است که تمامی هزینه‌های درمان را تأمین می‌کنند.

وثوق با اشاره به اینکه ۳۸۰ هزار نفر چرخ‌های مهرانه را می‌چرخانند و این موفقیت در هیچ جای دنیا قابل مشاهده نیست، ابراز کرد: یک هزار و ۳۰۰ نفر از خیران تحصیل‌ کرده نه تنها هزینه‌ و حقوقی دریافت نمی‌کنند بلکه دست یاری می‌رسانند و کمک حال بیماران هستند‌.

وی اظهار کرد: تأمین هزینه دارو و درمان رایگان بوده و هیچ مبلغی از بیماران اخذ نمی‌شود. طی گذشت ۱۰ سال، ۵۰ هزار بانو آموزش پیشگیری از سرطان را گذراندند.

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه استان زنجان خاطرنشان کرد: ۵۵ هزار دانش‌آموز در حوزه تغذیه آموزش دیدند. ۵۰۰ هزار جلسه ورزشی در مهرانه با هدف پیشگیری از سرطان تشکیل شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر